adexo3
۲۸۷۷۰۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

کفاشیان: ایراد امید همان بود که عادل گفت

رییس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه پتانسیل تیم ملی امید را برای رسیدن به المپیک بسیار بالا می‌داند، گفت: تیم باید با اعتماد به نفس بیشتر در بازی‌های بعدی بهتر کار کند.

خبرگزاری ایسنا: علی کفاشیان در حاشیه مراسم انتخاب برترین‌های جامعه داوری فوتبال درباره این مراسم گفت: اسپانسر جامعه داوری ما که تولید کننده محصولات غذایی است ابتکار خوبی به خرج داده و تصمیم گرفته از داوران برتر هر هفته، هر ماه و نیم فصل تقدیر کند. برنامه خوبی برگزار شد ما هم باید از اسپانسرها حمایت کنیم که در آینده بیشتر پای کار بیایند.

رییس فدراسیون فوتبال درباره شکست تیم ملی امید برابر قطر در رقابت‌های انتخابی المپیک هم گفت: تیم ما تیم خوبی است. شاید همین باخت به قطر باعث شود که بازیکنان کار را محکم‌تر بگیرند و تمام تلاش‌شان را در بازی‌های بعدی انجام دهند. تیم باید کمی اعتماد به نفس بیشتر داشته باشد.

او افزود: شاید تیم ما قطر را دست کم گرفته بود. قطر هم بازیکنان خیلی خوبی داشت ولی ما مثلا لژیونرهایمان را نداشتیم. من پتانسیل تیم امید را بالا می‌دانم و فکر می‌کنم این تیم می‌تواند جزو سه تیم برتر باشد.

کفاشیان همچنین در واکنش به انتقادهای مایلی کهن و اظهار نظر او مبنی بر اینکه تیم قطر صغر سن داشته گفت: نباید چنین حرف‌هایی را عنوان کنیم. وقتی بازی در میدان رقم خورده و AFC تمام مقررات را در آن پیاده و مسائل را تایید کرده، دیگر نباید به حریف تهمت بزنیم. قطر در ضد حمله‌ها فرصت‌های زیادی داشت و حتی ما از همان نقطه ضعفی که فردوسی‌پور در گزارشش بارها عنوان کرد گل خوردیم.

وی ادامه داد: کی‌روش هم در ورزشگاه حضور داشت و بازی را می‌دید. قطعا از این تیم تعدادی به تیم ملی بزرگسالان دعوت می‌شوند و این‌ها آینده فوتبال ما را خواهند ساخت. در اینکه تیم باید در بازی‌های بعدی بهتر کار کند هیچ شکی نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج